Новини


26.01.2018 В рамках «Індустрії торгівлі 2018» відбудеться другий Modern Retail Forum

Захід пройде 20 лютого 2018 року в рамках міжнародного форуму технологій і обладнання для торгівлі «Індустрія торгівлі» в КиївЕкспоПлаза (Київ, Україна).

Відкрита попередня реєстрація на Modern Retail Forum.
https://goo.gl/LDP4jC


Купити квитки https://goo.gl/3MrJaF

Тема форуму: «Новий рітейл. Тренди. Дизайн. Ефективність»


 

Modern Retail Forum - це актуальні та цікаві теми від відомих спікерів:
• Тренди. Як і куди розвивається ритейл? Якими будуть магазини майбутнього?
• "Ефект присутності". Ефективне присутність брендів у роздрібній середовищі (трейд-маркетинг).
• Ефективний рітейл. Як використовувати методологію Lean Retail для побудови конкурентоспроможного, ефективного роздрібного бізнесу
• Рітейл нової економіки. Нові формати. Де, як і чому вони народжуються?

У програмі форуму - виступи власників роздрібних мереж, международнихекспертов з питань розвитку рітейлу, інновацій, а також філософії Lean.

Владислав Чечоткін, власник Rozetka.ua - інтернет-магазину №1 в Україні по виручці і розміром аудиторії



Rozetka.ua пропонує понад 560 тис найменувань товарів від більше 1000 постачальників. Мережа представників компанії охоплює всі міста України, власні та орендовані складські потужності становлять понад 45 тис кв м. У офісах компанії в Києві та регіонах працює понад 2000 осіб. Виручка в 2016 році склала більше 7 млрд грн. Учасник рейтингу Forbes Україна.

Rozetka відкрила в Києві перший гігантський off-line магазин. Владислав Чечоткін розповість про поєднання різних форматів торгівлі та нові тренди.


Лео ван де Польдер (Leo van de Polder), Shop! Global Development Director

Shop! - глобальна неккомерческая торгова асоціація для розвитку рітейлу і обміну досвідом в цьому сегменті. Членами асоціації Shop! Є понад 2000 компаній по всьому світу.
40 років працює в індустрії роздрібної торгівлі. меет багаторічний досвід на національному та міжнародному рівнях у таких областях, як роздрібний маркетинг, бізнес-адміністрування, дизайн-менеджмент і реклама (концепція, брендинг, комунікації). Для магазинів різних форматів (спеціалізовані магазини, сімейні підприємства, мережі, універмаги) займався проблемами маркетингу, торгівлі, розробки концепції та проектування. Співавтор книг по організації торгових площ і купівельним перевагам.


Сергій Комберянов, керівник Лін Інститут України (Lean Institute Ukraine)

Практик з багаторічним досвідом впровадження лин-філософії на українських підприємствах (Vents, UDP, Bioniс Hill, Unit і т.д.). Науковий редактор книг «Уміння бачити бізнес-процеси», «Лідерство в стилі Lean» і «Машина, яка змінила світ». Своїм основним завданням вважає поширення лин-мислення в Україні, що сприятиме зростанню конкурентоспроможності вітчизняних компаній на світових ринках.


Себастьян Цигал (Sebastian Cygal), комерційний директор Modern-Expo Group

Більше 25 років досвіду роботи на ринку FMCG в Польщі і десять років роботи з найбільшим виробником напоїв в світі. Відповідав за створення і розвиток комерційної політики з ключовими клієнтами компанії. Працював з найбільшими виробниками та дистриб'юторами відомих алкогольних марок, чаїв і сиропів. Більше 4 років керував відділом маркетингу в найбільшій мережі магазинів в Польщі. Протягом більше двох років керував відділом торгівлі та маркетингу в мережі дисконтних магазинів.


Ернст Консехайм (Ernst Conseheim) - директор зі стратегічного розвитку голландської компанії JosDeVries The Retail Company. Компанія розробляє і реалізує успішні рітейл-концепції в різних областях роздрібної торгівлі.

Працював в Royal Ahold більше 20 років. Досвід роботи з Albert Heijn - однієї з найбільших голландських мереж супермаркетів, де відповідав за її розробку і впровадження. В одному з проектів для Albert Heijn відповідав за репозиціонування і розвиток супермаркету мережі. У 2010 році приєднався до ради директорів JosDeVries The Retail Company.

Тема виступу Ернста Консехайма: «Новий мультиформатний ритейл, вплив на дизайн магазина».

 

Modern Retail Forum - це унікальна подія, яку неможливо пропустити:
• власникам і топ-менеджерам роздрібних компаній;
• маркетинг-директорам роздробу;
• керівникам відділів розвитку;
• керівникам і власникам торгових центрів;
• сервісним компаніям для роздробу (банки, служби доставки, виробники торгового обладнання, світла, мультимедійних екранів)

Партнери Modern Retail Forum: Retailers

Інформаційні партнери: «Індустрія торгівлі», AllRetail, Trademaster, Retail Platforma

* Під час форуму, компанія Modern-Expо представить комплексні рішення для торгівлі на виставковому стенді, площею 300 м².

Перший Modern Retail Forum відбувся на базі Modern-Expo у вересні 2015 року, тривав два дні і прийняв понад 200 гостей з 28 країн світу. Головна тема форуму: «Розвиток рітейлу в епоху змін. Способи бути ефективними».



Залишити свій коментар

Введіть Ваше ім`я:

Вкажіть Ваш Email:

Введіть Ваш коментар:

CAPTCHA