Історія виставкового центру

 

Виставковий центр «КиївЕкспоПлаза» -  інструмент розвитку Вашого бізнесу!


 

Загальні відомості

Дата заснування - 7 лютого 2003 року.


Позиціонування- виставковий центр, не організатор виставок.


Місія - створити комфортні умови для продуктивних ділових зустрічей та формування професійних співтовариств фахівців провідних галузей української економіки.


Мета - впроваджувати нові стандарти інноваційності та відкритості, які відповідають запитам часу і міжнародним стандартам якості.


Членство - Виставкова Федерація України (ВФУ), Торгово-промислова палата України (ТППУ), Київська Торгово-промислова палата (КТПП), Всесвітня асоціація виставкової індустрії (UFI).
  

 
Основні події по роках і датам - тільки факти


2003 рік

  • 15 січня - у Торгово-промисловій палаті України відбулася прес-конференція, присвячена відкриттю в Києві виставкового центру «КиївЕкспоПлаза».

 

  • 7 лютого - відкриття виставкового центру «КиївЕкспоПлаза» було ознаменовано виставкою «Виставковий бізнес-2003: підсумки десятиліття». З відкриттям нового сучасного виставкового центру суттєво змінилося обличчя українського виставкового бізнесу - у організаторів виставок з'явилася можливість проводити свої заходи на спеціально пристосованих майданчиках.

 

  • 7 лютого - підписання Кодексу чесного бізнесу. Виставковий центр «КиївЕкспоПлаза» дотримується правил етичного ведення бізнесу та добросовісної конкуренції. Ці правила відображені в Кодексі чесного бізнесу, який був підписаний членами Виставкової федерації України (ВФУ). Згідно правил Кодексу, «КиївЕкспоПлаза» визнає свою відповідальність перед основними гравцями виставкового ринку і забезпечує баланс між інтересами виставкового бізнесу та інтересами учасників і відвідувачів, а також протидіє недобросовісної конкуренції, захищаючи виставкові бренди та тематики.

 

  • 1 вересня - вихід у світ рекламно-інформаційного журналу «Виставки Києва». «Виставки Києва» - офіційне видання виставкового центру «КиївЕкспоПлаза», в якому публікується інформація про поточні виставки та виставкової діяльності, новини компаній, аналітичні статті, події клубного життя Києва. Тираж журналу - 5000 екз.

 

  • 4 вересня - засідання ради директорів Міжнародного виставкового союзу CENTREX. Ця перша зустріч керівників CENTREX на українській землі має велике значення для українського бізнесу. Вона стала символом європейської інтеграції, успіхів, зроблених українськими виставковими компаніями на шляху досягнення ними світових стандартів у роботі.

 

  • 29 травня - відкрився ресторан швидкого харчування «Плаза». З появою ресторану в організаторів з'явилася можливість надавати учасникам додатковий сервіс у вигляді додаткових точок харчування, а також доставки гарячих обідів безпосередньо на стенди. У невиставковий період ресторан «Плаза» працює в звичайному режимі. У святкові дні ресторан приймає заявки на організацію банкетів, фуршетів, корпоративних заходів.


2004 рік

  • 11 лютого - введення в експлуатацію другого виставкового павільйону, яке стало визначною подією для українського виставкового бізнесу в цілому. Загальна закрита виставкова площа «КиївЕкспоПлази» досягла 22 000 кв. м, що дозволило найбільшому і сучасному виставковому центру Україну вийти на європейський рівень і стати членом Всесвітньої асоціації виставкової індустрії UFІ.

 

  • 26 травня - перша українська премія за внесок у рекламу «Слід у рекламі» пройшла у виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза».

 

  • 15 червня - визнання «КиївЕкспоПлази» Всесвітньою асоціацією виставкової індустрії UFІ в категорії «виставковий центр». Членство в UFІ означає не тільки найвищий рівень міжнародного визнання - це значна віха в розвитку українського виставкового бізнесу. Прийом «КиївЕкспоПлази» в члени UFI в категорії «виставковий центр» став свідченням повної відповідності нового експоцентру вимогам світового виставкового бізнесу. Сьогодні половина сертифікованих UFІ українських виставок проводиться в "КиївЕкспоПлазі".

 

  • 23 січня - спільне засідання Міжнародного Трейд-клубу і Телеком клубу. Ця подія є унікальним для обох організацій, так як разом вони збираються вперше, і вперше ця зустріч проходила в новому сучасному виставковому центрі столиці.

 

  • 31 серпня - відкриття першої в Україні Вищої школи виставкового менеджменту (ВШВМ). ВШВМ - спільний проект Інституту Реклами і виставкового центру «КиївЕкспоПлаза».

 

  • 17 днів, які потрясли світ - починаючи з 22 листопада, протягом 3 тижнів «КиївЕкспоПлаза» щодня приймала у себе від 3 до 5 тисяч учасників народних акцій за демократію з усією Україною, забезпечуючи їх нічлігом, харчуванням і медичним обслуговуванням.



2005 рік

  • 25-27 січня - участь у виставці «Виставковий бізнес-2006: від кількості до якості». Робота компанії була відзначена почесною грамотою Виставкової федерації України: «За значний внесок у розвиток інфраструктури виставкової діяльності в Україні».

 

  • 15 вересня - презентація: «КиївЕкспоПлаза» - експоцентр яскравих подій». Анонсування нового напряму діяльності «КиївЕкспрПлази», як майданчика для проведення корпоративних свят, семінарів, конференцій і будь-яких інших спеціальних подій.



2006 рік

  • 6 липня - створення Асоціації «Виставково-сервісний союз України». Ініціаторами створення асоціації виступили 15 провідних компаній-забудовників Україні. Основне завдання асоціації - об'єднати всі виставково-сервісні служби для встановлення єдиної професійної та прозорої системи роботи у виставкових центрах та дотримання правил техніки безпеки і добросовісної конкуренції на цьому ринку. У виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза» працює 26 компаній забудовників ексклюзивних стендів. 1 вересня 2006 на території «КиївЕкспоПлаза» діють єдині правила роботи для всіх компаній-забудовників ексклюзивних стендів.

 

  • 30 серпня - перше засідання Інноваційного клубу. Виставковий центр «КиївЕкспоПлаза» обраний постійним майданчиком зустрічей провідних представників української науки, інвестиційного та інноваційного бізнесу в рамках проекту «Експерт. Інновації ", який реалізує журнал «Експерт Україна».

 

  • 9 вересня - загальні збори Асоціації «Спортивна індустрія України» (АСІУ). Основна мета створення Асоціації - визначення стратегії розвитку спортивної індустрії України, розробка та реалізація разом з органами державної влади Концепції і Програми розвитку спортивної індустрії України.



2007 рік

  • 20 лютого - прес-конференція, присвячена впровадженню єдиної системи безпеки виставок на території «КиївЕкспоПлази». Прес-конференція - підсумок плідної роботи виставкового центру «КиївЕкспоПлаза» щодо розробки критеріїв оцінки якості забудови відповідно до категорій виставкового обладнання. Впровадження нових критеріїв безпеки виставок під час проведення монтажно-демонтажних робіт підвищує вимоги до роботи компаній-забудовників і рівню якості наданих ними послуг. Відтепер щорічне проведення акредитації компаній-забудовників дає можливість залучати до співпраці тільки високопрофесійні компанії, а також координувати прозорість бізнес-процесів у цьому сегменті.

 

  • 6 березня 2007 - відбулася презентація проекту: "КиївЕкспоПлаза" в форматі конференц-послуг Україна ", де агентствам були представлені можливості проведення конференцій, семінарів, тренінгів, презентацій форумів і конгресів в конференц-залах виставкового центру.

 

  • 18 травня «КиївЕкспоПлаза» стала першим українським виставковим центром, який відвідав президент Всесвітньої асоціації виставкової індустрії UFI пан Йохан Вітт. Під час оглядової екскурсії по виставковому центру, президент UFI прийшов до висновку, що спочатку ретельно продуманий проект «КиївЕкспоПлази» сьогодні дозволяє ефективно проводити тут виставки світового рівня.

 

  • 14 вересня - «КиївЕкспоПлаза» ініціювала проект «Регіони на зустріч Києву: можливості регіональних виставкових центрів у форматі корпоративних заходів», в рамках якого, представила найбільшим рекламним компаніям Києва можливості проведення виїзних корпоративних заходів у регіональних виставкових центрах: Презентаційно-виставковому центрі «РАДМІР ЕКСПОХОЛЛ»(Харків), Виставковому центрі LEMBERG (Львів), Експоцентрі «Метеор» (Дніпропетровськ), Спеціалізованому виставковому центрі«Експодонбас»(Донецьк). Захід сприяло об'єднанню двох взаємопов'язаних областей маркетингу: виставкової та подієвої, а також надало сприяння у залученні додаткових інвестицій, що сприяють розвитку івент-бзнеса регіональних виставкових центрів.

 

  • 18 вересня - Прес-конференція, присвячена відкриттю третього виставкового павільйону. Загальна закрита площа виставкового центру склала 28 000 кв.м, що дозволило «КиївЕкспоПлазі» зайняти лідируючу позицію на виставковому ринку України. Організатори виставок зможуть збільшити обсяги своїх заходів на 30% вже восени 2007 року.

 

  •  5 жовтня - участь «КиївЕкспоПлази» у п'ятому бізнес-форумі «Вдала Подія» з доповіддю «Підбір місця для зимового заходу: огляд міських і заміських майданчиків», в якому було представлено переваги виставкових центрів як майданчиків для проведення зимових корпоративних заходів.

 

  • 24-27 жовтня - участь в 74 Конгресі UFI, який проходив у Версалі і зібрав рекордну кількість учасників - 370 делегатів з 54 країн світу. Україна на конгресі представляла шість виставкових компаній: виставковий центр "КиївЕкспоПлаза", Міжнародний виставковий центр, АТ "Київський міжнародний контрактовий ярмарок", виставкова компанія "Євроіндекс", Міжнародний конгрес-центр "ЗовнішЕкспоБізнес" та Національний комплекс "Експоцентр Україна". Основна тема конгресу була присвячена дослідженням і роздумам щодо майбутнього розвитку виставкової індустрії аж до 2020 року. Були розкриті нагальні питання щодо можливостей створення стабільної конкурентоспроможного середовища в швидкозмінних умовах; диференційованого підходу формування рекламної кампанії окремо для молоді та людей похилого віку; формування нових каналів комунікації з молодим поколінням; використанню сучасних технологій і впровадження нових сервісних служб на виставках. Загальні висновки, яких дійшли учасники конгресу: виставкова площа продовжує розширюватися, забезпечуючи стабільний зріст виставкової індустрії. Однак протягом 2006-2010 рр. (13% - очікуване зростання на даному етапі) може бути менш суттєвими, ніж було в попередні роки.

 

  • Листопад 2007 - вихід 8 номера журналу «Виставки Києва». Видавці модифікували концепцію журналу. Відтепер тут публікуються найсвіжіші та актуальні події виставкового ринку, інтерв'ю з відомими постатями виставкового та рекламного бізнесу, статті про найбільш цікаві аспекти виставкової життя. У 8 номері висвітлені такі події: відкриття третього павільйону "КиївЕкспоПлази", формування єдиної бази виставкових центрів регіонів України щодо можливостей їх використання як майданчиків для проведення виїзних і корпоративних заходів, отримання високої оцінки якості української виставковою компанією "Євроіндекс" - сертифікація на відповідність міжнародному стандарту ISO 9001:2000. Нова рубрика «Актуальне інтерв'ю», присвячена особливостям нинішнього event-ринку, знайшла позитивний відгук у читачів.

 

2008 рік

  • 6 березня - уасть у засіданні Європейського комітету UFI. На основі матеріалів, отриманих в ході конференції, була розроблена авторська стаття про взаємодію виставкової та конгресних діяльності, яка вийшла в 4 українських виданнях: «Відділ Маркетингу», «Business Travel», «Календар виставок і ярмарків», «Генеральний директор».

 

  • Навесні 2008 - впровадження навчальних програм. Як центр ділового спілкування, «КиївЕкспоПлаза» ініціює навчальні програми для представників виставкової індустрії, галузі ділового туризму і подієвого маркетингу. Так  року експоцентр виступив з доповіддю «Формати ділових заходів» на III Міжнародній конференції з ділового туризму MICE Ukraine 2008, а також взяв участь у роботі VI Всеукраїнського бізнес-форуму фахівців івент-індустрії «Вдала подія» з доповіддю «Вимоги сучасних івент- компаній до майданчиків проведення заходів».

 

  • 21 березня - участь у VI Всеукраїнському бізнес-форумі фахівців івент-індустрії «Вдала подія» з доповіддю «Вимоги сучасних івент-компаній до майданчиків проведення заходів». У форумі взяли участь 230 компаній і понад 20 акредитованих засобів масової інформації. Слухачам була представлена ​​сезонна карта розподілу заходів протягом року, керуючись якою івент-мененджер може завчасно знайти необхідний майданчик під той чи інший проект. На прикладі «КиївЕкспоПлази» були представлені основні технічні характеристики майданчиків, які, насамперед, необхідно враховувати в процесі пошуку. Доповідь базувався на теоретичних і практичних навичках роботи виставкового центру з різного роду заходами.

 

  • 28 березня - участь у III Міжнародній конференції MICE Ukraine 2008 з доповіддю «Формати ділових заходів». Вперше «КиївЕкспоПлаза» виступила на конференції, присвяченій розвитку ділового туризму в Україну. Доповідь було сфокусовано на наступну цільову аудиторію: організатори ділових заходів, туристичні агентства і представники готельної галузі. Аудиторії був представлений алгоритм підготовки ділового заходу від вибору локації до організації всіх супутніх деталей: прорахунок площі конференц-залу, розстановка меблів, робота кейтерингу, і т.д. У результаті виступу вдалося отримати позитивний відгук у аудиторії і встановити персональний контакт з кожним учасником конференції шляхом подальшого розсилання презентації. Дана презентація дозволила просунути виставковий центр на ринок ділового туризму і організаторів ділових заходів.

 

  • Весна-осінь - участь у конкурсі «Корпоративних медіа Україна» з журналом «Виставки Києва» та корпоративним фільмом «П'ять РОКІВ на відмінно». Корпоративний фільм відзначений сертифікатом Українською асоціацією корпоративних медіа, як краще корпоративне медіа 2008 року.

 

  • 25 Жовтеня - вихід у світ довідника «4 сезона ивентора». Головною подією для івент-індустрії в 2008 році став вихід у світ нового кишенькового довідника «4 сезона ивентора» - універсальне рішення всіх завдань, пов'язаних з організацією ділових і корпоративних заходів. «Для виставкового центру, який видає власний виставковий журнал, проводить презентації, бере участь з доповідями на конференціях і форумах, вихід нового довідника - це ще один щабель, на яку ми піднялися, - говорить Ігор Колгатін, генеральний директор« КиївЕкспоПлази ». - На базі Виставкового центру було розроблено власний матеріал, який ліг в основу довідкового видання з коментарями експертів. Він набуває цінність не тільки для професіоналів галузі подієвого маркетингу, а й для майбутніх фахівців, студентів, які прагнуть набути навички організації заходів. Саме тому, сьогодні ми рекомендуємо ВУЗам придбати довідник «4 сезона ивентора» для своїх бібліотек». Презентація довідника відбулася на конференції з подієвого маркетингу 25 жовтня 2008 в рамках Київського Event-сезону.

 

2009 рік

  • Травень 2009 -  в ході читацького голосування, проведеного журналом Business Travel, «КиївЕкспоПлаза» визнаний кращим виставковим центром в трьох категоріях: за кількістю виставок; за кількістю відвідувачів; за кількістю контрактів. В проекті було передбачено 7 номінацій по 25 категоріям. Всього в конкурсі взяли участь 87 компаній. У голосуванні взяли участь - 5773 респондента.

 

  • 20 травня - довідник «4 сезони івентори» став навчальним посібником Форуму маркетингових директорів. Кожному слухачеві (220 осіб) був презентований готельний кишеньковий довідник для організаторів ділових і корпоративних заходів. Практичні поради, зібрані в цьому методичному посібнику, корисні як новачкам так і професіоналам.

 

  • Червень 2009 - 10 номер журналу «Виставки Києва» вийшов в електронному форматі. Це дозволило розширити читацьку аудиторію видання. Девіз номера говорить: «Прочитав сам - перейшли колезі». «Виставки Києва» № 10 об'єднав експертів виставкового та івент-ринку, які зуміли швидко відреагувати на ситуацію, що склалася, адаптуватися, впровадити нові підходи в роботі з клієнтом, і при цьому зберегти існуючі проекти.

 

  • 4 липня - в виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза» відбувся Банкет Директорів компанії «Оріфлейм» «Країна чудес Оріфлейм». Вже п'ятий рік керівництво компанії «Оріфлейм» збирає в ВЦ «КівЕкспоПлаза» Лідерів з України і Молдови. 2009 рік був відзначений не тільки яскравою концертною програмою і пишним банкетом, а й рекордною кількістю гостей - 3650 чоловік. Традиційно захід стартувало на відкритому майданчику Експоцентру. Через кілька годин, гості перемістилися до приміщення одного з павільйонів ВЦ «КиївЕкспоПлаза», де відбулося вручення грошових сертифікатів та подарунків «кращим з кращих».

 

2010 рік

 

  • Березень 2010. Вихід нового номера журналу, «Виставка Києва». 11-тий номер видання оповідає про те, якими стали виставки у 2010 році, за якими тематиками майбутнє і чому, незважаючи на зменшення обсягів виставок, кількість відвідувачів зростає. Новинка видання - рубрика «Майстер- клас» - містить рекомендації провідних фахівців виставкового, ресторанного та івент-ринку.

 

  • Квітень 2010. Виставковий центр «КиївЕкспоПлаза» відкрив блог для фахівців виставкової індустрії а також тих, хто використовує виставки для розвитку свого бізнесу. Це єдине професійне співтовариство галузі, яке дозволить дізнатися інформацію про розвиток виставкового ринку, а також у форматі живого спілкування ділитися своїми напрацюваннями, думками та ідеями.

 

  • Червень 2010. Стартувала акція для організаторів ділових і корпоративних заходів «КиївЕкспоПлаза» оголосила цінами канікули!». Спеціальні ціни діють на оренду площі та конференц-зал для проведення івентів різного рівня. Акція ще раз підтвердила той факт, що в експоцентрі можуть втілюватися в життя різні проекти, а чисельність і бюджет не впливає на якість наданих послуг! Спеціально встановлена на період акції ціна, допомогла задовольнити малобюджетні проекти і стала своєрідним подарунком для постійних замовників експоцентру.

 

  • Осінь 2010 року. 8 конгресів на майданчику ВЦ «КиївЕкспоПлаза». Однією з цікавих тенденцій півріччя можна відзначити проведення на базі експоцентру великих конгресів, чисельністю від 6000 до 8000 чоловік. Їх притоку сприяли ремонтні роботи, що почалися у столичному «Палаці спорту», який готується до проведення Чемпіонату Європи з хокею у 2011 році. Таким чином, створився дефіцит майданчиків і підштовхнув організаторів до пошуку альтернативної локації, багато організаторів знайшли підходящим і технічно пристосованим рішенням для своїх проектів виставковий центр «КиївЕкспоПлаза».